środa, 29 sierpnia 2012

Igrzyska Śmierci

Obiecałam wam recenzję, więc nie będę zwlekać, dla mnie pisanie recenzji tak świetnych filmów i to jeszcze z Joshem to sama przyjemność.
Więc najważniejsze:
główne role w tym filmie czyli Katniss i Peeta grają: Jennifer Lawrence i Josh Hutcherson.
Tak w skrócie:
Katniss pochodzi z Dwunastego Dystryktu, jednego z najbiedniejszych regionów w państwie. Jej młodsza siostra zostaje wylosowana do udziału w Głodowych Igrzyskach, turnieju organizowanym przez Kapitol,  Katniss zgłasza się, na ochotnika gdyż nie chce żeby jej 12 - lstnia siostra była narażona na śmierć . Musi rodzinę i  Gale’a, który jest kimś więcej niż przyjacielem. Aby ich jeszcze zobaczyć, musi zwyciężyć w transmitowanych przez telewizję Igrzyskach. Przeżyć może tylko jeden uczestnik. Pochodzący z biednego dystryktu i nie szkoleni w walce Katniss i chłopak Peeta, według widzów muszą przegrać. ,,Między młodymi rodzi się uczucie, a odważna szesnastolatka rozpala w ludziach nadzieję na zmiany. Staje się symbolem buntu i walki z niesprawiedliwością. Jednak jeśli kiedykolwiek ma zobaczyć jeszcze rodzinny Dystrykt 12, musi dokonać rzeczy niemożliwych…
"


 Jak już napisałam, dla mnie film był świetny. Doskonale zobrazowali to co chciała przekazać autorka, czytając książkę, pewne rzeczy wyobrażałam sobie inaczej, ale to tylko moje wyobrażenia.
Charakteryzacja aktorów była świetna, np. podobała mi się charakteryzacja Elizabeth Banks która grała rolę Effie. Aktorzy zagrali bardzo dobrze, producenci postawili na doświadczonych aktorów więc myślę że przy kręceniu hitu kinowego odbyło się bez większych problemów. W filmie odtworzyli miejsca akcji dokładnie tak jak były one opisane w książce. Aczkolwiek kilka rzeczy mi się nie podobało. gdyż było za mało momentów w których poznalibyśmy lepiej bohaterów. Przygotowywanie się do walki trwało kilka minut, moim zdaniem nad przygotowaniem się do igrzysk też powinni poświęcić trochę czasu, wiele scen ucięto, no ale to w końcu film, nie może być wszystkiego bo trwał by kilka godzin.

Więc sami widzicie dużo plusów, kilka małych minusów. Mam nadzieje, że trochę przybliżyłam wam fabułę tego filmu i kto nie oglądnął tego filmu chętnie to zrobi, wymagający widzowie pewnie spotkają się z małym rozczarowaniem, ale mnie film ogólnie bardzo się podobał i mam nadzieję, że dalsze części będą lepsze :)



A na koniec kilka fotek z filmu:
I jeszcze zwiastun filmu:

Miłego oglądania :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz