czwartek, 30 sierpnia 2012

O mnie

Tak sobie pomyślałam... że w sumie to wypadłoby się wam przedstawić... należałoby to zrobić na wstępie, ale jakoś wolałam od razu zacząć tworzyć posty, a nie skupiać się na sobie, ale teraz na chwilę to zrobię :)
Jestem Julka i mam 14 lat.
Pokręcona nastolatka, z wielkimi marzeniami, ze 100 pomysłami na minutę, które i tak nigdy nie wypalają.
Wszędzie mnie pełno, charakteryzuje się tym, że najpierw gadam, potem myślę i czasami ma to nieprzyjemne skutki. Na ogół jestem miła, ale jeżeli ktoś mnie wkurzy potrafię być niesamowicie wredna. Jestem otwartą osobą, chętną na nowe znajomości.
Jestem wszechstronna i interesuje się wieloma rzeczami np.
aktorstwo, gra na gitarze, siatkówka, jeździectwo, żeglarstwo, pisanie książek.
Zawsze jestem sobą, interesują mnie tylko opinie najbliższych mi osób, bo gdybym miała przejmować się wszystkimi ludźmi i ich zdaniami o mnie już dawno bym wyłysiała :)
Staram się być szczera, co nie zawsze odpowiada osobom w moim otoczeniu.
Nie lubię ludzi którzy myślą tylko o wyglądzie i pieniądzach, ludzi którzy ,,papugują inne osoby" a także kłamstwa.
Mogłabym o sobie jeszcze wiele rzeczy tu napisać, ale myślę, że to na razie wystarczy :)

Mam wrażenie, że to ostatni post na dzisiaj, więc dobranoc wszystkim ;*
A zwłaszcza tobie Klaudia, śnij sobie o Romie w samym ręczniku ;)

I na koniec fotka specjalnie dla Ciebie:

1 komentarz:

  1. Aaaaaa !!!!!! Romcio <3 Kocham to ! <3 <3 <3 Oooo, to dopiero będzie SEN :D :*

    OdpowiedzUsuń