piątek, 31 sierpnia 2012

Surfing i Gimnastyka

Chcielibyście kiedyś nauczyć się surfować? Ja strasznie bym chciała. Ten sport niesamowicie mi się spodobał, chciałam w tym roku pojechać na taki obóz to Portugalii, ale takie obozy są strasznie drogie, więc na razie z tego zrezygnowałam i wybrałam się do Bułgarii, na tym obozie było genialnie i nie żałuje, że tak się stało :) Ale i tak z tego nie rezugnuje i z chęcią kiedyś wybrałabym się np. do takiej Californii bym tam się czegoś nauczyć, na pewno nie stanie się w to w najbliższej przyszłości, ale może kiedyś...
Chciałabym wam polecić kilka filmów o surfowaniu, które bardzo mi się spodobały:
Blue Crush i Blue Crush 2.
Osobiście bardziej podoba mi się jedynka, ale każdy ma inni gust, może wam bardziej będzie się podobać Blue Crush 2. (Ich opisy i recenzje, jeszcze dzsiaj zamieszcze na blogu).



Podoba mi się też gimnastyka sportowa, oczywiście dziewczyny uczą się jej od najmłodszych lat, zaczynają około szóstego roku życia, więc dla mnie jest już za późno. Zostaje mi tylko oglądanie tej dyscypliny w telewizji, co czasami robię.
Podczas zawodów w gimnastyce sportowej uczestnicy wykonują układy ćwiczeń w poszczególnych konkurencjach. Kobiety w czterech konkurencjach (skok, poręcze asymetryczne, równoważnia, ćwiczenia wolne), mężczyźni w sześciu konkurencjach (ćwiczenia wolne, koń z łękami, kółka, skok, poręcze, drążek).
Jednym z filmów o gimnastyce, który mi się spodobał jest film ,,Spadaj".
,,Ojciec głównej bohaterki po jej wyskokach i konfliktach z prawem, jest załamany. Gdy jej ostatni wybryk ponownie kończy się przed sądem, ten orzeka, że ma się stawić w renomowanej Akademii Gimnastyki Vickermana. Instytucja to nie dość, że legendarna i prestiżowa, lecz również słynąca z iście militarnego rygoru. To środowisko Haley zna aż za dobrze – niegdyś, z całkiem niezłymi wynikami, ćwiczyła w drużynie juniorek. Tak więc powraca do rzeczywistości pełnej rywalizacji, kompromisów i zasad… Jednak jej marna reputacja jest szybsza i dociera do szkoły na długo przed nią samą. Ferment, który Haley wprowadza do drużyny, stara się załagodzić trener – Burt Vickerman, który od razu wyczuwa prawdziwy talent. Pragnie pomóc Haley pogodzić się z normalnym światem. Szorstki układ między Vickermanem i młodą zawodniczką wkrótce przeradza się w coś na kształt szacunku, budzi w niej ambicję, a zespołowi pozwala zobaczyć w niej kogoś wyjątkowego. Zaś pozostałe gimnastyczki zrozumieją, że niektóre zasady po prostu trzeba łamać."*

* opis wzięty ze strony filmweb







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz