środa, 29 sierpnia 2012

Na ekranie

Padam, postanowiłam przed rozpoczęciem roku szkolnego posprzątać swój pokój, ale chyba za bardzo się w to zaangażowałam bo nawet meble kazałam tacie odsuwać, żeby wszędzie czysto było. Nie wiem co mnie napadło, bo nie należę do osób które chętnie by sprzątały i miały zawsze porządek w pokoju.

Zastanawiałam się o czym wam dzisiaj napisać, no i stanęło na tym że przedstawię wam moich ulubionych aktorów. Na początek idzie oczywiście Josh Hutcherson.

Jest  to amerykański aktor filmowy i telewizyjny, urodzony w 1992 roku. Karierę zaczął już jako mały chłopiec i zagrał w wielu popularnych filmach takich jak: Most do Therabitti czy Detention albo Podróż na tajemniczą wyspę. Jednak największą sławę zapewniła mu rola Peety w Igrzyskach śmierci, które zapewne każde z was doskonale zna (na pewno pojawi się na blogu moja recenzja tego filmu).  



Dianna Agron jest to amerykańska aktorka i piosenkarka, najbardziej znana z roli Quinn z serialu muzycznego Glee transmitowanego na stacji FOX. Urodziła się w 1986 roku w Savannah w Gregori. Wystąpiła w takich filmach jak: The Hunters (całkiem niezły film) czy The Romantics. 


Nina Dobrev jest to kanadyjska aktorka i modelka, pochodzenia bułgarskiego, urodzona w 1989 w Sofii. Popularność zawdzięcza swojemu udziałowi w serialu The Vampire Diaries gdzie gra główną rolę, Elene. Wystąpiła też w licznych filmach np. Sekret mojej córki albo The Roommate. 

Możecie być pewni, że dodam jeszcze jakąś notkę o Joshu i dokładniej wam go przedstawię, bo uwielbiam tego aktora, a ta garstka informacji o nim, jak dla mnie nie wystarczy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz