sobota, 8 września 2012

GONE-zniknęli

Dostałam dwa komentarze, które nie są od Klaudi :O na serio nie wiem jak to możliwe, w każdym razie zachęciły mnie one do dodania nowego posta, pewnie bym dzisiaj nic nie dodała bo stwierdziła, że i tak nikt tego nie przeczyta... a jednak :) .

Gone-zniknęli jest to sześcio-tomowa seria o losach kilku nastolatków, bardzo polecam tak mnie wciągnęła, że zamiast iść spać czytałam do 2 w nocy na szczęście były jeszcze wakacje więc mogłam sobie czytać ile chcę i spać do 12 :D Piękne czasy, stęskniłam się już za wakacjami :P Już odliczam dni do następnych.


W niewielkim amerykańskim miasteczku, Perdido Beach, w sekundzie znikają wszyscy, którzy ukończyli piętnaście lat. Świat bez dorosłych nie jest taki kolorowy jakby się nam wydawało. Bez stróżów, opiekunów, lekarzy, dzieci wprowadzają własne porządki. Jednak po władzę sięgają nieodpowiednie osoby np. Cain. Sam, który jest głównym bohaterem stara się wyjaśnić zagadkę i nie dopuścić do tego by w mieście dalej rządził Cain który okaże się potem... (nieważne, zniszczę jedną z ciekawostek) ma niestety niewiele czasu na znalezienie odpowiedzi na dręczące go pytania. Niedługo skończy piętnaście lat. A wtedy zniknie.... tak jak wszyscy.

Cudowna książka, serio polecam, ale nie czytajcie jej do poduszki bo macie gwarantowaną nieprzespaną noc :) Tyle się w niej dzieje, jest w niej tyle zagadek które trzeba rozwiązać, tyle najrozmaitszych bohaterów, a każdy z nich ma inny charakter... mieszanka wybuchowa, bardzo wciągająca mieszanka, którą musicie przeczytać.
Książka polecana przez Stephena Kinga!
Z niecierpliwieniem czekam na film, który podobno ma się ukazać... kiedyś tam :) 





3 komentarze:

  1. Właśnie zastanawiałam sobie czy to dzisiaj kupić w empiku. Ale kupiłam książkę pt. "Jutro". Następna to będzie ta ;) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    www.kurkazosia.blogspot.com
    P.S. Oczywiście dodaję się do obserwatorów. Liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Świetny masz blog. Zapraszam na mojego www.karciakmod.blogspot.com mam nadzieję że też ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy nowy wpis? Bo już się nie mogę doczekać?

    OdpowiedzUsuń