piątek, 7 września 2012

Siemka

Chcę was poinformować, że teraz wpisy na blogu będą pojawiały się dużo rzadziej, wcześniej kilka na dzień a teraz dobrze będzie jak napisze kilka na tydzień, ale postaram się chociaż po jednym, wiecie jak to jest nie mam czasu, a jak mam to jestem zmęczona, niestety...
Jestem w klasie DSD profilowanej z językiem niemieckim - 6 godzin tygodniowo więc jestem total kaputt xd
Przysłali nam z Niemiec taką 18-latkę Katherinę, żeby pomagała nam w nauce, żebyśmy mogli się z nią spotkać pogadać itd. Problem w tym, że ona nie zna polskiego i musimy się z nią po szwabsku dogadywać :/
A za kilka tygodni wyjazd do Niemiec na 5 dni... będzie się działo, oj tak, może nawet Katherina z nami pojedzie? Strasznie miła jest i niesamowicie ją polubiłam ale jak z nią rozmawiam to ze słownikiem w ręku :P

Nie wiem co by wam tu jeszcze napisać, mogłabym wam opisywać swoje szkole życie, coś w rodzaju pamiętnika, ale co was to obchodzi nie będę się tu żalić ani nic podobnego, sami macie dość szkoły i wszystkiego więc moje wpisy o moim nudnym życiu nie mają najmniejszego sensu, na pewno byście nic nie czytali jeżeli wgl. ktoś to teraz czyta... zapewne nie.

Dobra spadam, nie nudzę. Postaram się dodawać regularnie wpisy - jeden na tydzień przynajmniej (chyba dam radę, ale nie wiem) a jak nie to na pewno odezwę się jak będzie jakiś długi weekend, a to już niedługo ;)
Pewnie też krótko zrelacjonuje wyprawę do Niemiec.
Paa ;*

Takie tam:




Kolorowych wszystkim :)

2 komentarze:

  1. Super blog, ja też prowadze bloga, www.kierowac-sie-wyobraznia.blog.onet.pl też zapraszm do komentowania ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę tu wpadała.
    Tymczasem zapraszam do mnie: http://www.lolyayomg.com/ :)

    OdpowiedzUsuń