sobota, 1 września 2012

Niemiecki i Golden

Tego posta poświęcę według mnie dwóm najlepszym rasom psów czyli: Owczarkom Niemieckim (sama mam jednego) i Goldenom Retriverom.
Nie będę was oczywiście zanudzać tekstami z Wikipedii, znalazłam kilka ciekawych stron z informacjami o tych psiakach i ciekawostkami i tutaj złączyłam je w jedną krótką notkę:

Owczarek Niemiecki - pies służbowy dla policji i armii.  W obu wojnach światowych zyskał popularność wśród żołnierzy wojskowych.  Zajął pierwsze miejsce list rankingowych najpopularniejszych ras na całym świecie.  Są wspaniałymi psami służbowymi,niezawodnymi rodzinnymi i nadają się do uprawiania sportów.  Owczarek niemiecki potrzebuje ścisłego kontaktu z przewodnikiem,dużo ruchu i zajęcia.
Mój pies zachowuje się typowo jak w opisie. Ma wiele energii, uwielbia biegać, potrzebuje dużo ruchu, ale przede wszystkim  uwielbia się przytulać :) Jest z niego niesamowity pieszczoch, a kiedy głaskam mojego drugiego psa jest strasznie zazdrosny i robi wszystko by zwrócić swoją uwagę. Straszny z niego łobuz i wyrządza wiele szkód w ogrodzie, ale jest kochany <3



Golden Retriver - należy do psów aportujących, płochaczy i psów wodnych. 
Jest pojętny, chętny do pracy, lubi dzieci. Lecz nie nadaje się do stróżowania i obrony domu. Właściwie prowadzone zrobią wszystko, aby spełnić jego oczekiwania. Niezbędne do ich prawidłowego rozwoju jest towarzystwo. Bardzo łatwo się uczą i chętnie powtarzają te same ćwiczenia. Są energiczne i aktywne lubią długie spacery, ale także wylegiwanie się na kanapie. Łatwo godzą się z sytuacjami życiowymi narzuconymi przez człowieka. Goldeny to psy bardzo wrażliwe, łatwo je złamać np. biciem. Bardzo dobrze czują się wodzie, uwielbiają aportować. 

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz