sobota, 1 września 2012

Josh Hutcherson

Obiecana notka o Joshu!! <3

Jest synem Michelle i Chrisa Hutchersonów. Urodził się 12 października w 1992 roku w Union w stanie Kentucky, gdzie mieszka wraz z rodziną. Ma młodszego brata Connora. Uczęszcza do Ryle High School. Występuje od 2002 roku. Inspiracją dla niego jest aktor Jake Gyllenhaal.

Karierę rozpoczynał od współpracy z telewizją. W wieku 10 lat wystąpił w serialu telewizyjnym House Blend W 2003 roku aktor wystąpił również w trzech filmach: Pies, który czynił cuda Ostatnia gonitwa i American Splendor. Rok później wystąpił w familijnym filmie akcji Motocross KidsW 2005 roku zagrał główna rolę w filmie Mały Manhattan komedii romantycznej o jedenastolatku z Nowego Jorku, który odkrywa czym jest pierwsza miłość. W tym samym roku powstała też komedia Tygrysy Murawy W filmie tym młody aktor pojawił się na ekranie u boku tak znanych gwiazdorów jak Robert Duvall i Will Ferrell. W tym samym roku powstał także najważniejszy film w dotychczasowej karierze Josha: Zathura. Kosmiczna przygoda? Wystąpił w 2006 roku w dwóch familijnych komediach: Firehouse Dog i R.V. w reżyserii Barry'ego Sonnenfelda. Aktor zajmował się także dubbingowaniem postaci w filmach animowanych: jako Chłopiec podkładał głos w filmie Ekspres polarny.
Największą popularność przysporzyły mu filmy: Most do Therabitti i Igrzyska Śmierci. Z jego udziałem lubię także film Detention.




Jest to bardzo utalentowany aktor, no i jaki przystojny!!
Brał udział w castingu na Spider-mana, ale ja się tam cieszę, że jej nie dostał, nie mogłabym go wtedy oglądać w roli Peety. No i przez pewną część filmu był by w masce i nie mogłabym obserwować jego twarzy! Tak wgl. muszę się dowiedzieć jakiego szamponu używa, do tej swojej bujnej czupryny.
Dobra zaczynam coś pisać od rzeczy, ale tak to jest kiedy rozmyślam o Joshu <3 xd.


No i jeszcze jedno, żeby nie było wątpliwości: Josh jest mój. Wiecie, wiek nie ma tutaj znaczenie gdy dwoje ludzi bardzo się kocha, tak jak MY! Jest niewiarygodnie we mnie zakochany, więc nie piszcie mu listów miłosnych na facebook'u bo to nic nie da, jego serce jest tylko moje, sam mi to powiedział...
Dobra zamykam się, bo na serio jakieś bzdury wypisuje i jeszcze pomyślcie, że jestem jakaś niezrównoważona i że ja tak na serio... no bo oczywiście że pisze to całkiem serio... i jakby co to mam siostrę adwokata, która zawsze będzie broniła mojego związku z Joshem!

Jak właśnie przeczytałam co teraz napisałam to jak to mówi Klaudia ,,aż żal dupę ściska"... usunąć czy nie?
Dobra nie usuwam, skażę was na przeczytanie tych bzdur, ale posta już kończę bo boję się co mi jeszcze do łba wpadnie... 

I tu jak był młodszy:


4 komentarze:

  1. Hahahahah, jesteś genialna !!! <3
    Ja Ci powiem, że przypuszam, iż on używa Schaumy, no wiesz...
    - jak Ty to robisz, że masz tak lśniące włosy ?
    - to nie ja, to moja Schauma :D
    haha

    OdpowiedzUsuń
  2. haha też tak coś za tym obstawiałam :D
    ech czochrałabym jak dzika xd

    OdpowiedzUsuń
  3. 30 years old Programmer III Sigismond Vowell, hailing from Noelville enjoys watching movies like Blue Smoke and Vacation. Took a trip to Abbey Church of Saint-Savin sur Gartempe and drives a McLaren F1 GTR Longtail. siec

    OdpowiedzUsuń